Telefonszámunk: +36 30 893 5697
Gyakran kérdezitek

Itt találod a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat a szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Amennyiben további kérdésed lenne, akkor írj nekünk a hello@lulo.hu címre.

Rólunk
Milyen szolgáltatásokkal tudunk segíteni?
 

A lulo(RE) az első magyarországi prémium ruhajavító és ruha átalakító műhely. Vállaljuk ruhák javítását, kisebb és akár teljes átalakítását. Célunk, hogy megváltoztassuk a hazai ruhajavítási színvonalat és arra buzdítsunk mindenkit, hogy adjon még egy esélyt kedvenc ruhadarabjainak. 

 
Miben vagyunk mások az eddigi ruhajavítóknál?
 
 
Miben hiszünk?
 
 
Mit jelent online ruhajavítás és mi a menete?
Mit jelent az online ruhajavítás?
 

Akár az otthonodból leadhatod a rendelésed. A ruhajavítási szolgáltatások jelentős részéhez nincs szükség személyes találkozásra. Igaz, vannak esetek, amikor elengedhetetlen, hogy rád próbáljuk a ruhát (pl.: szűkítés), de minden olyan probléma, amihez nincs szükség felvenni a ruhád, azt el tudjuk készíteni személyes találkozás nélkül is. Kiválasztod a kívánt szolgáltatást és a rendelésed véglegesítésével megjelölheted a "hozom-viszem" házhozszállítási opciót. 

Természetesen személyesen, nyitvatartási időben bármikor behozhatod a ruhadarabokat budapesti ruhaműhelyünkbe.

 
Mi a ruhajavítás online megrendelésének a menete?
 
 
Mennyibe kerül a ‘hozom-viszem’ szolgáltatás?
 
 
Melyik futárszolgálat kezeli a rendeléseimet?
 
 
Hogyan tudom feladni a ruháim javításra?
 
 
Általános
Mennyi idő alatt készülnek el a ruháim?
 

Megrendeléseidet igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt elkészíteni. A pontos vállalási határidőt a rendelés véglegesítése során állapítjuk meg, amelyben igyekszünk maximálisan figyelembe venni az egyedi igényeidet is. A standard javítási munkákat általosan:

 

Személyes ruhaleadás esetén: 2 munkanap alatt tudjuk elkészíteni,

 

Online ruhajavítás esetén: 5 munkanapot vesz igénybe onnantól, hogy elküldted online a megrendelésed.

 

A nagyobb volumenű és/vagy összetettségű munkákat pedig, egyedi megegyezés alapján kalkuláljuk.

 
Mit tehetek, ha nem találom a keresett szolgáltatást a honlapon?
 
 
Milyen állapotban kell átadnom a ruhákat javításra?
 
 
Fizetés
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
 

Megrendeléskor 3 fizetési lehetőség közül választhatsz:

 

Az OTP Simplepay szolgáltatásán keresztül bankkártyával közvetlenül a honlapba integrált felületen keresztül.

 

Banki átutalás opció választása esetén a rendelésedet követően emailben felvesszük veled a kapcsolatot, majd megadjuk az átutaláshoz szükséges adatokat.

 

Készpénzes fizetés választása esetén személyesen az üzletünkben tudod kifizetni a szolgáltatást a ruháid leadásának időpontjában. A ‘hozom-viszem’ szolgáltatás esetén ez a fizetési opció nem elérhető, hiszen a folyamat során személyesen nem találkozunk.

Üzletünkben bankkártyával is fizethetsz.

 
Mikor kell fizetned?